Discussie: horizon


Discussie gesloten Deze discussie is gesloten - reacties zijn niet toegestaan.



Permalink Reacties: 1 - Pagina's: 1 - Nieuwste bericht: 14-sep-2012 11:58 door pacorob
vlekkie

Plaatsingen: 1
Geregistreerd: 31-7-14
horizon
Geplaatst: 14-sep-2012 11:09
Klik hier om misbruik te rapporteren
hoe kan je de poort openen van horizon,ik heb gekeken maar hoe het werkt ?????
upc medewerkers weten het ook niet,wie wel.
normaal download ik met 6/7 mb nu is dat 126 kbs
pacorob

Plaatsingen: 722
Geregistreerd: 31-7-14
Re: horizon
Geplaatst: 14-sep-2012 11:58   reactie op: vlekkie reactie op: vlekkie
Klik hier om misbruik te rapporteren
Ik denk dat ze je hier wel kunnen helpen: http://www.chelloo.com/upc/index.php?board=83.0
Ik zou je vraag daar nogmaals plaatsen. Daar zitten veel meer gebruikers.

Gebruik je je Horizon binnen je bestaande netwerk (bestaand modem/router en welk type)? Dan moet je even inloggen op je bestaande modem/router en kijken wat daar voor filters aanstaan die mogelijk de Horizon blokkeren.

Je kunt inloggen op je Horizon via http://192.168.100.1 of http://192.168.192.1 en vervolgens je info die onderop de Horizon staat gebruiken om in te loggen. Het is slim om dit wel aan te passen.

Misschien staat er iets aan bij 'Advanced' > 'Portfilters' aan in de Horizon http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=44989.0

Heb je de speciale Horizon helpdesk gebeld of de gewone? Speciale Horizon support is: 020-7757090

En anders kan je binnenkort terecht via deze site (komt vanavond 18.00 live is mij verteld): http://upc.nl/horizonhulp

Bron: http://vragen.upc.nl/app/answers/detail/a_id/881
Legenda
VIP: 300 + pts
Topper: 150 - 299 pts
Professional: 100 - 149 pts
Bekende: 50 - 99 pts
Starter: 0 - 49 pts
UPC-medewerker
Behulpzaam antwoord
Correct antwoord