Discussie: Facturering klopt niet

Discussie gesloten Deze discussie is gesloten - reacties zijn niet toegestaan.

Permalink Reacties: 5 - Pagina's: 1 - Nieuwste bericht: 13-mei-2009 14:26 door ryan-upc
poolders

Plaatsingen: 10
Facturering klopt niet
Geplaatst: 24-feb-2009 21:29
Klik hier om misbruik te rapporteren
Ik heb 13 mei vorig jaar een op maat pakket genomen en mijn sport/voetbal kanaal opgezegd. In juli bleek dat ik nog steeds het sportkanaal had (waren ze vergeten te annuleren) en betaalde.
En vanaf mei ben ik bezig om aan te geven dat mijn op maat pakket, waarvan de goedkoopste dienst gratis hoorde te zijn, nog steeds individueel gefactureerd wordt. Ik betaal dus al negen maanden teveel....Iedere maand kijk ik op de factuur...zie dat ik teveel betaal...bel de helpdesk...zij zullen het doorgeven...en wacht op de volgende factuur waarop staat dat ik weer teveel betaal.
Ik kom er niet door! Iedere helpdeskmedewerker geeft me groot gelijk, maar zij kunnen me niet doorverbinden met een manager en de verantwoordelijken kunnen mij niet terug bellen.
Ik wordt er helemaal ziek van...
Ik ben al 15 jaar abonnee bij UC, nooit problemen gehad...totdat ik mijn abonnement veranderde...dat kan het bedrijf blijkbaar niet aan.

Ik snap niet dat dit soort zaken gewoon kunnen gebeuren. UPC steelt als het ware geld van mijn rekening en dan mag zo maar?

Een inmiddels zeer ontevreden klant (na bijna een jaar bellen met de helpdesk, mag ik er toch vanuit gaan dat sit geregeld had kunnen zijn?).
ryan-upc

Plaatsingen: 33
Re: Facturering klopt niet
Geplaatst: 27-feb-2009 14:54   reactie op: poolders reactie op: poolders
beste poolders, ik heb gezien dat er al telefonisch contact geweest is en dat je aanvraag in behandeling is genomen. Je pakket gaat goed gezet worden en de teveel in rekening gebrachte abonnentskosten gaan crediteerd worden . Het bedrag dat teveel is betaald door jou gaat automatisch verrekend worden met de nieuwe factu(u)r(en). Ik durf niet te zeggen of dat al met de factuur van maart wordt maar in iedere geval op de factuur van april.

Gr. Ryan
obiwan777

Plaatsingen: 12
Geplaatst: 1-mrt-2009 11:26   reactie op: poolders reactie op: poolders
De facturering klopt bijna nooit.
het beste is om het bedrag meteen te laten storneren.
Ze roepen altijd dat dit bij de eerstvolgende factuur in mindering word gebracht.
Ze hebben met hun poten van een ander zijn geld af te blijven.
poolders

Plaatsingen: 10
Geplaatst: 25-mrt-2009 14:40   reactie op: ryan-upc reactie op: ryan-upc
Inderdaad...ik heb het geld wat vanaf juni vorig jaar!!! teveel van mijn rekening wordt afgeschreven nog niet terug gekregen in maart. Heb nu via de helpdesk wel te horen gekregen dat ik inderdaad gelijk had, maar de berekening die daarop volgde klopt wat mij betreft nog steeds niet. Helaas kan ik de online facturen van meer dan een half jaar geleden niet meer bekijken...
Nu de factuur van april maar weer afwachten...
Ben er dus al bijna een jaar meer bezig mijn eigen geld terug te krijgen.
carla70

Plaatsingen: 2
Geplaatst: 8-mei-2009 20:08   reactie op: poolders reactie op: poolders
Ik heb hetzelfde probleem bij mijn totaalpakket. Ook bij mij wordt de goedkoopste dienst in rekening gebracht. Ik heb nog geen mediabox ontvangen voor digitale TV maar er wordt al wel abonnementskosten in rekening gebracht. Ik heb meerdere malen contact opgenomen met UPC en zij delen mede dat ik moet wachten op de mediabox daarna kunnen ze pas de factuur wijzigen. Volgens een andere medewerkster zou ik niet aan de voorwaarden voldoen. Ik neem aan dat zij bedoelt dat ik geen automatische incasso heb. Vreemd dat ik al wel voor de diensten moet betalen zonder dat er geleverd is.

Bewerkt door carla70 op 8-mei-2009 20:10
ryan-upc

Plaatsingen: 33
Geplaatst: 13-mei-2009 14:26   reactie op: carla70 reactie op: carla70
@carla70

zou je een mail willen sturen naar Webcare@ upc.nl dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen. 1 van de voorwaarden om in aanmerking te komen voor pakketkorting is dat je je facturen via Mijn UPC ontvangt en voldoet via automatische incasso.

Gr. Ryan
Legenda
VIP: 300 + pts
Topper: 150 - 299 pts
Professional: 100 - 149 pts
Bekende: 50 - 99 pts
Starter: 0 - 49 pts
UPC-medewerker
Behulpzaam antwoord
Correct antwoord