Discussie: Er is een fout opgetreden

Discussie gesloten Deze discussie is gesloten - reacties zijn niet toegestaan.

Permalink Reacties: 4 - Pagina's: 1 - Nieuwste bericht: 6-feb-2012 17:26 door jef-upc
jan f.

Plaatsingen: 1.274
Er is een fout opgetreden
Geplaatst: 30-jan-2012 1:18
Klik hier om misbruik te rapporteren
Na inloggen op dit forum krijg ik meestal de melding:

"Er is een fout opgetreden
Onze excuses voor het ongemak. De beheerder is automatisch op de hoogte gesteld. We proberen het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen."

Dit verschijnsel treedt al geruime tijd, maanden, op en begint langzamerhand vervelend te worden. Weet de beheerder al wanneer een oplossing te verwachten is?

Ik gebruik als browser Chrome, maar uit andere berichten op dit forum begrijp ik dat de melding ook bij andere browser voorkomt.
kabeltvkijker

Plaatsingen: 6
Re: Er is een fout opgetreden
Geplaatst: 4-feb-2012 2:32   reactie op: jan f. reactie op: jan f.
Vandaag aangemeld om 00.39 uur en ik heb al 4 maal deze melding gehad.
Dit gebeurde o.a. ook na het inloggen voor de eerste maal, na het plaatsen van een bericht. Ik gebruik IE 9 en als browser Google.

"Dit verschijnsel treedt al geruime tijd, maanden, op en begint langzamerhand vervelend te worden. Weet de beheerder al wanneer een oplossing te verwachten is?"

Volgens mij doet de beheerder net alsof zijn neus bloedt en delete hij al deze berichten. Dus ik verwacht geen verbetering hierin gezien het feit dat deze melding al maanden op de schermen verschijnt.
flora

Plaatsingen: 194
Geplaatst: 4-feb-2012 16:53   reactie op: kabeltvkijker reactie op: kabeltvkijker
Klopt, duurt al maanden, hier precies het zelfde! Ook beweert (bij het zoeken naar een storingsmelding) de site vaak dat ik op basis van mijn postcode en huisnummer niet in een UPC gebied woon, nou vraag ik je!
Flora
jody

Plaatsingen: 25
Geplaatst: 6-feb-2012 12:46   reactie op: flora reactie op: flora
Beide errors hier ook aanwezig, vreemd!
jef-upc

Plaatsingen: 73
Geplaatst: 6-feb-2012 17:26   reactie op: jan f. reactie op: jan f.
Wij hebben dit probleem ook, dit is momenteel in onderzoek. Zodra ik hier meer over weet post ik het hier.
Legenda
VIP: 300 + pts
Topper: 150 - 299 pts
Professional: 100 - 149 pts
Bekende: 50 - 99 pts
Starter: 0 - 49 pts
UPC-medewerker
Behulpzaam antwoord
Correct antwoord