Discussie: Storing in Dordrecht
|
Reacties:
5
-
Pagina's:
1
-
Nieuwste bericht:
18-mrt-2010 19:12
door dressie
|
Discussies:
[
Vorige
|
Volgende
]
|
|
Plaatsingen:
3
|
|
|
|
Storing in Dordrecht
Geplaatst:
15-mrt-2010 20:24
|
|
|
Op de website van UPC kan ik GEEN storingmelding vinden maar sinds vrijdag 12 maart 2010 is het een ramp. Ik verlies regelmatig internet verbinding waardoor ook mijn telefoon uit valt. Heeft iemand anders hier ook last van? Ik heb het storingsnummer gedraaid en kreeg direct te horen dat er een netwerk storing is maar wellicht is er nog meer aan de hand.
|
|
Plaatsingen:
6
|
|
|
|
Re: Storing in Dordrecht
Geplaatst:
15-mrt-2010 22:29
reactie op: dressie
|
|
|
Hey dressie,
Ik woon ook in Dordt en heb sinds 2 weken terug een instabiele downloadsnelheid. In de morgen, middag en in het begin van de avond. Ik heb 16 mb internet maar rond die tijden nog maar 5 tot 8 mb :S.
|
|
Plaatsingen:
1
|
|
|
|
Geplaatst:
15-mrt-2010 22:31
|
|
|
Hallo,
Ik woon in de stadspolders in Dordrecht en ook ik heb last een hikkende verbinding. Nu werkt hij weer prima maar eerder vanavond niet. Ik krijg ook veel No Ranging Response received - T3 time-out errors. En dat betekend dat het modem de verbinding met het netwerk van UPC kwijt is.
Ik ga nu een storing inschieten want dit is niet zelf op te lossen.
Alle kabels zijn al los en vast geweest, alle apparaten uit en weer aan, PC gelijk op het kabelmodem maar geen resultaat. Nog steeds errors.
|
|
Plaatsingen:
3
|
|
|
|
Geplaatst:
16-mrt-2010 5:47
reactie op: rschoonderbeek
|
|
|
Ik woon ook in de stadspolders dus dan ligt het niet alleen aan mij. Ik heb zelf UPC's "ideale" situatie, alles zit in de meterkast met de standaard kabels van UPC. Dus aan de kabels kan het niet liggen plus dat het ook nog eens mijn werk is, hoogfrequent. Hopelijk word jij iets wijzer.
|
|
Plaatsingen:
1
|
|
|
|
Geplaatst:
16-mrt-2010 10:43
|
|
|
Ik woon in nieuw krispijn in Dordrecht en heb last sinds zaterdag. Zaterdag morgen heeft de verbinding er eerst 3 uur uitgelegen. Vervolgens de hele dag twijfelend.
Zondag en maandag heeft alles naar behoren gewerkt, kon weer volledige snelheid gebruik maken van mijn internetverbinding. Vandaag is het echter weer een ramp. De ping is goed maar de down-snelheid komt niet boven de 2 Mbit uit, zowel via speedtest als via binaries.
|
|
Plaatsingen:
3
|
|
|
|
Geplaatst:
18-mrt-2010 19:12
reactie op: charliebp
|
|
|
Wel, update:
De BAM stond in de straat en dat betekend dus: Kabelbreuk!! Ons internet/TV/telefoon is weer werkend!
Grt,
dressie
|
|
|
Legenda
|
|
VIP: 300
+
pts
|