Discussie: anoniem gebeld worden door...? men zegt niets :(

Permalink Reacties: 4 - Pagina's: 1 - Nieuwste bericht: 16-mrt-2010 6:26 door techie Discussies: [ Vorige | Volgende ]
rene74

Plaatsingen: 1
anoniem gebeld worden door...? men zegt niets :(
Geplaatst: 10-dec-2009 23:42
Klik hier om misbruik te rapporteren   Klik hier om op deze discussie te reageren Reageer
Hallo,

Ik wordt regelmatig gebeld door een anoniem nummer. Er wordt dan echter niets gezegd en de verbinding verbreekt. Ik weet dat ik mijn nummer kan blokkeren voor mensen die geen nummer meegeven. Echter niet iedereen in mijn familie/kennissenkring weet daar mee om te gaan en ben ik voor hen dus niet bereikbaar. Is er een andere manier om deze ongein tegen te gaan?
timbo1984

Plaatsingen: 2
Re: anoniem gebeld worden door...? men zegt niets :(
Geplaatst: 13-dec-2009 9:03   reactie op: rene74 reactie op: rene74
Klik hier om misbruik te rapporteren   Klik hier om op deze discussie te reageren Reageer
Ik kan je er helaas niet mee helpen. Wij hebben hetzelfde probleem. 3 á 4 keer per dag wordt er anoniem gebeld, wordt er niets gezegd en weer opgehangen.
Sinds afgelopen nacht gebeurt het ook 's nachts.

Er zijn denk ik 2 opties:

1. Ik doe aangifte van stalking om zo het nummer te achterhalen. Gezien de nederlandse rechtstaat, heeft dit waarschijnlijk geen enkel nut. :-(

2. Ik zeg mijn vaste telefoon op en hou het alleen bij mijn mobiele telefoon.

Of UPC moet hiermee willen helpen??
suus

Geplaatst: 21-jan-2010 20:33   reactie op: timbo1984 reactie op: timbo1984
Dit overkomt mij ook weleens. Ik hoor dan niemand. Ik weet nu dat het aan de verbinding ligt. Iemand probeert te bellen en krijgt uiteindelijk voicemail alsof ik niet op genomen heb. Ik hoor niets als ik opneem en tegelijkertijd word de internetverbinding ook verbroken.
Als ik de telefoon uit doe en weer aan doe krijg ik geen kiestoon te horen en kan ik ook niet bellen. Soms duurt het maar een minuutje en soms kan ik wel een half uur niet bellen of gebeld worden ..

Maar goed..als het ook 's nachts gebeurt zal het wel wat anders zijn. Tenzij je familie/vrienden je wel vaker 's nachts bellen.
graaf35

Geplaatst: 15-mrt-2010 21:46   reactie op: rene74 reactie op: rene74
Ik heb het ook een poos gehad.

Telefoon gaat over. Vaak anoniem, maar soms ook met een 0 of OUT-OF AREA melding.

Dit soms tot vervelens toe.

Gebeld met UPC, maar die konden geen storing vinden. Dus het moest aan mijn aansluitingen liggen.

Aan die aansluitingen is niets veranderd..... toch kwamen opeens en spontaan deze telefoontjes.

Nog steeds zijn die aansluitingen niet veranderd....
En toch komen die telefoontjes nu niet meer.....

't zal toch niet aan UPC liggen?
Ik gok van wel.

Die aanlsuitingen zijn ooit aangelegd door de PTT en zijn zorgvuldig uitgevoerd. Ook zijn alle toestellen goedgekeurd voor gebruik op het nederlandse telefoonnet en er zitten geen pulptoestellen bij.
techie

Plaatsingen: 511
Geplaatst: 16-mrt-2010 6:26   reactie op: graaf35 reactie op: graaf35
Die aanlsuitingen zijn ooit aangelegd door de PTT en zijn zorgvuldig uitgevoerd. Ook zijn alle toestellen goedgekeurd voor gebruik op het nederlandse telefoonnet en er zitten geen pulptoestellen bij.

......Maar misschien wel teveel toestellen aangesloten?
De meeste modems staan geen aansluitfactoren toe boven (totaal) 3.0.
Legenda
VIP: 300 + pts
Topper: 150 - 299 pts
Professional: 100 - 149 pts
Bekende: 50 - 99 pts
Starter: 0 - 49 pts
UPC-medewerker
Behulpzaam antwoord
Correct antwoord