Discussie: Klacht telefonische verkoop

Permalink Reacties: 2 - Pagina's: 1 - Nieuwste bericht: 24-mrt-2010 23:07 door mapletown Discussies: [ Vorige | Volgende ]
raaigras

Plaatsingen: 1
Klacht telefonische verkoop
Geplaatst: 11-mrt-2010 15:38
Klik hier om misbruik te rapporteren   Klik hier om op deze discussie te reageren Reageer
situatie,
telefonisch (ook bevestigd in het opgenomen gesprek) afgesproken een upgrade van ons pakket (was 10mb, tv + onbeperkt bellen nederland) naar 30mb, tv en onbeperkt bellen europa. Was wel wat duurder maar afgespoken dat er 1 heel jaar gratis film 1 geleverd zou worden.

Na een paar mails en telefoon gesprekken kom ik er niet uit met UPC zij geven aan dat de film 1 aanbieding alleen bij nieuwe klanten geldt, of bij klanten die een wezenlijke verandering (veel duurder dus) gaan afnemen.

Natuurlijk aangegeven dat ik upc hou aan wat er tijdens de opname is afgesproken (doen zij ook) , maar hier heeft upc geen boodschap aan. Ze zeggen sorrie en daarmee is de kous af.

Nu 3 maal gevraagd om een kopie van het gesprek (voor rechtsbijstandsverzekering), het UPC antwoord is dat deze opname niet verstrekt mag worden. Dit is echt waardeloos.

Wie heeft nog een tip op het gesprek toch te krijgen, zo kan ik desnoods via mijn rechtsbijstand toch film1 krijgen......

Graag reacties..........
maurice

Plaatsingen: 17
Re: Klacht telefonische verkoop
Geplaatst: 13-mrt-2010 14:26   reactie op: raaigras reactie op: raaigras
Klik hier om misbruik te rapporteren   Klik hier om op deze discussie te reageren Reageer
Ben er ook tegen aan gelopen.
Ik had opgezegd, december 2009 als einddatum, ben toch weer bij UPC gebleven omdat die andere provider ook zijn afspraken vooraf al niet nakwam, ben ik 'opnieuw' bij UPC gestart. Ik ging van 10 MB naar 30 MB, en iets duurder per maand, mij is beloofd Film 1 te krijgen, niets. Ik heb net weer gebeld, eerder hadden ze gebeld met me maar was niet thuis, dus heb ik UPC weer eens gebeld en navraag gedaan hoe het nu zit.
Niet dus, ik snap er werkelijk niets meer van.
Bestaande klanten krijgen het niet, ook niet met een upgrade.? Volgens mij heb ik volgens de regels een 'hoger pakket' genomen en ben niet terug gegaan in internet snelheid.

kan iemand dit nu uitleggen?

Het mooiste van het geheel is dat ik eerst via internet heb aangemeld, dat ging technisch mis, ze hebben me persoonlijk gebeld met de mededeling dat de aanvraag mislukt was en of ik het telefonisch wou afhandelen.

Bewerkt door maurice op 13-mrt-2010 15:27
mapletown

Plaatsingen: 20
Re: Klacht telefonische verkoop
Geplaatst: 24-mrt-2010 23:07   reactie op: maurice reactie op: maurice
Hallo,

Het enige dat u eventueel kan doen is een brief sturen onder vermelding van de afdeling klachten. Dit kan gewoon worden gestuurd naar het postadres. Dit kan zelfs aangetekend worden gestuurd!

UPC Nederland tav Afdeling Klachten
Postbus 320
8200 AH te Lelystad

Hierin legt u de situatie uit, dus dat tijdens het gesprek er is vermeld dat u voor 1 jaar film1 gratis zou krijgen. Daarbij dat u dit niet heeft gehad en dat u dit graag zou willen ontvangen, omdat u een mondelinge overeenkomst heeft afgesloten. En dat zij voor bewijs het gesprek er op kunnen naluisteren. Mocht het inderdaad zo zijn dat u in uw recht staat, dan zal de afdeling klachten u uiterst serieus nemen en binnen 4 weken bericht hierop geven. Waarom 4 weken? 2 weken voor de verwerking van de brief en 2 weken om u een passend antwoord te verschaffen.

Hopelijk heeft u wat aan deze tip,
Met vriendelijke groet,
Mapletown
Legenda
VIP: 300 + pts
Topper: 150 - 299 pts
Professional: 100 - 149 pts
Bekende: 50 - 99 pts
Starter: 0 - 49 pts
UPC-medewerker
Behulpzaam antwoord
Correct antwoord