Discussie: upclive tv?

Permalink Reacties: 5 - Pagina's: 1 - Nieuwste bericht: 13-mei-2010 14:43 door theeleut Discussies: [ Vorige | Volgende ]
benbobby

Plaatsingen: 1
upclive tv?
Geplaatst: 22-feb-2010 19:53
Klik hier om misbruik te rapporteren   Klik hier om op deze discussie te reageren Reageer
upc biedt een aantal live kanalen aan waaronder ned1,2 3, enz
het vreemde is dat ik die kanalen niet kan bekijken het wordt wel geladen maar voor de rest gebeurt er niets ik zit draadloos met de netgear wpn824 v2 met de laatste firmware!

tot mijn grote verbazing heb ik wel beeld als ik mijn laptop bedraad aansluit?

wat is de oplossing dat ik ook gewoon draadloos dit kan bekijken heeft altijd gewerkt!!!!

Bewerkt door benbobby op 22-feb-2010 20:53
plooifiets

Plaatsingen: 6
Re: upclive tv?
Geplaatst: 10-mrt-2010 20:49   reactie op: benbobby reactie op: benbobby
Klik hier om misbruik te rapporteren   Klik hier om op deze discussie te reageren Reageer
Bij mij werkt Live TV al weken niet meer. Denk er nu ernstig over om over te stappen naar een andere provider. Uit info van dit forum blijkt dat overstappen (=opzeggen) ook al moeilijk gaat.
jawapower

Plaatsingen: 17
Geplaatst: 11-mrt-2010 21:02   reactie op: plooifiets reactie op: plooifiets
En jawel hoor, ik kan er weer 1tje aan mijn turflijstje toevoegen haha

Lees het Forum goed, want jullie zijn niet de enige met deze ellende.
theeleut

Plaatsingen: 10
Geplaatst: 14-mrt-2010 18:35   reactie op: benbobby reactie op: benbobby
Na veel frustratie wil ik ook even melden dat ik al weken geen upclive TV heb. Dat dit allemaal zomaar kan. Jullie TV check geeft 4x groen dus alles zou dan in orde zijn. Niet dus. Ik krijg de player en die staat maar te verbinden, verder komt hij niet. Ook niet met de aangenboden download van realplayer kom ik niet verder, die wil een bestand hebben en verslikt zich in de aangeboden stream. Nou, zeg het maar. Een paar weken terug las ik dat UPC er mee bezig is en dat het zou kunnen dat het niet werkt. Maar nu is dat nog zo. En laten jullie het daar maar bij? Dat vind ik dan erg amateuristisch. Wanneer krijg ik een nette brief met een afspraak om het op te lossen? Blijven jullie wel factureren dan?

Verder heb ik UPC Fiber Power 30 volgens mijn factuur dan, maar met gebruik van UPC snelheidsmonitor krijg ik 2,3 tot 2,5 Mb/s up, nou goed, ok : ) , maar tussen 12 en 13 Mb/s down. : ( Wat doen jullie daar aan?

Hier op de site komn ik er niet uit. je kan optimizen voor snelheid voor XP maar ik vind niks voor Vista. En ik heb een UPC netgear router waar ik met 50Mb/s aan hang, alle dagen en nooit anders, dus jullie zijn echt zelf aan zet. Ik zal maar positief blijven en hopen dat dit gelezen wordt, maar veel fiduci geven jullie niet. Met groeten,

De Theeleut.

Als dit bij u ook zo is, stel ik het zeer op prijs dat u dit ook meldt. Ik heb geen behoefte aan mensen die zeer tevreden zijn, ga gauw TV kijken, hoepel op hier. :)
plooifiets

Plaatsingen: 6
Geplaatst: 14-mrt-2010 21:28   reactie op: plooifiets reactie op: plooifiets
wel staat er nu weer op de site dat er problemen zijn met het doorgeven van de Live stream.
Die was plots verdwenen, net als de live stream dus.
Ben benieuwd hoe lang het duurt. Overigens, voor de eerlijkheid, de rest, telefonie, TV en internet werkt goed.
theeleut

Plaatsingen: 10
Geplaatst: 23-mrt-2010 18:43   reactie op: benbobby reactie op: benbobby
Ik kan helaas nog steeds niet roemen over de service van UPC omdat er nog steeds geen internet tv is. En Power 30 eigenlijk met moeite Power 15 mag heten.
Legenda
VIP: 300 + pts
Topper: 150 - 299 pts
Professional: 100 - 149 pts
Bekende: 50 - 99 pts
Starter: 0 - 49 pts
UPC-medewerker
Behulpzaam antwoord
Correct antwoord