Na veel frustratie wil ik ook even melden dat ik
al weken geen upclive TV heb. Dat dit allemaal zomaar kan. Jullie TV check geeft 4x groen dus alles zou dan in orde zijn. Niet dus. Ik krijg de player en die staat maar te verbinden, verder komt hij niet. Ook niet met de aangenboden download van realplayer kom ik niet verder, die wil een bestand hebben en verslikt zich in de aangeboden stream. Nou, zeg het maar. Een paar weken terug las ik dat UPC er mee bezig is en dat het zou kunnen dat het niet werkt. Maar nu is dat nog zo. En laten jullie het daar maar bij? Dat vind ik dan erg amateuristisch. Wanneer krijg ik een nette brief met een afspraak om het op te lossen? Blijven jullie wel factureren dan?
Verder heb ik
UPC Fiber Power 30 volgens mijn factuur dan, maar met gebruik van UPC snelheidsmonitor krijg ik 2,3 tot 2,5 Mb/s up, nou goed, ok
: ) , maar tussen
12 en 13 Mb/s down.
: ( Wat doen jullie daar aan?
Hier op de site komn ik er niet uit. je kan optimizen voor snelheid voor XP maar ik vind niks voor Vista. En ik heb een UPC netgear router waar ik met 50Mb/s aan hang, alle dagen en nooit anders, dus jullie zijn echt zelf aan zet. Ik zal maar positief blijven en hopen dat dit gelezen wordt, maar veel fiduci geven jullie niet. Met groeten,
De Theeleut.
Als dit bij u ook zo is, stel ik het zeer op prijs dat u dit ook meldt. Ik heb geen behoefte aan mensen die zeer tevreden zijn, ga gauw TV kijken, hoepel op hier.