Discussie: Digitale TV Riant ook in totaalpakket??

Permalink Reacties: 9 - Pagina's: 1 - Nieuwste bericht: 14-apr-2010 21:49 door shana Discussies: [ Vorige | Volgende ]
nijntje

Plaatsingen: 2
Digitale TV Riant ook in totaalpakket??
Geplaatst: 15-feb-2010 15:50
Klik hier om misbruik te rapporteren   Klik hier om op deze discussie te reageren Reageer
Hallo,

Ik was van plan digitale TV starter (alles in 1) te nemen, maar in mijn gemeente is alleen digitale TV riant mogelijk. Nu zou ik een appart internet/telefoonpakket moeten nemen met daarnaast een TV riant pakket. Al met al is dit €5,- duurder per maand en wat je ervoor krijgt is minder (geen uitzending gemist en andere on demand).

Gaat UPC digitaal riant TV in de toekomst ook nog in een alles in 1 pakket aanbieden of zal dit nooit gaan gebeuren??

Alvast bedankt voor reacties.

Gr. Nijntje
techie

Plaatsingen: 511
Re: Digitale TV Riant ook in totaalpakket??
Geplaatst: 2-mrt-2010 10:31   reactie op: nijntje reactie op: nijntje
Klik hier om misbruik te rapporteren   Klik hier om op deze discussie te reageren Reageer
In de riant-gebieden is geen internet en telefonie via de kabel mogelijk. Zal in de toekomst best komen, maar wanneer?
nijntje

Geplaatst: 10-mrt-2010 15:41   reactie op: techie reactie op: techie
Dat is wel mogelijk, wij hebben al enkele jaren internet en telefoon via de kabel. Het probleem is het TV-signaal. Mijn vraag is echter of er nog eens zoiets in één aanbiedingspakket komt. Maar daarvoor zullen we sowieso moeten wachten tot de droomdeals niet meer 'wegens succes' verlengd worden...
techie

Geplaatst: 13-mrt-2010 12:26   reactie op: nijntje reactie op: nijntje
Bij mijn weten is er geen enkel gebied, waar wel internet en telefonie geboden wordt, waar geen volledig digitaal tv-pakket wordt geboden.
Ergens is er dus iets mis met je informatie, denk ik.
eentjemeer

Plaatsingen: 1
Geplaatst: 14-mrt-2010 21:22   reactie op: techie reactie op: techie
Nou je hebt wel telefonie en internet via de kabel, maar alleen tv riant op de kabel. dit komt omdat er geen retoursignaal op de kabel kan in deze gemeentes. Dus het kan wel, maar je hebt dan idd geen video on demand en alle andere dingen waar je informatie moet terug zenden.Ik vind het ook wel jammer, bv krijg je ook aansluitkosten die wel moet betalen en dat hoeft bij een alles in een pakket ook niet.

Informatie die je hebt is correct, nijntje

Bewerkt door eentjemeer op 14-mrt-2010 22:22
techie

Geplaatst: 15-mrt-2010 20:20   reactie op: eentjemeer reactie op: eentjemeer
Als de kabel geen retour heeft, kun je ook niet internetten en bellen via de kabel. Dat komt dan echt via een ander medium.
tantekaatje

Geplaatst: 28-mrt-2010 19:54   reactie op: techie reactie op: techie
hoe komt het dan dat ik nu via upc internet en telefoneer en ook nog digitale tv heb? Ik heb riant en geen video on demand dus, maar ik kan wel internetten en bellen. dus wat je zegt klopt niet.
techie

Geplaatst: 29-mrt-2010 16:55   reactie op: tantekaatje reactie op: tantekaatje
Als je kunt internetten en bellen via de kabel, en dat geloof ik graag van je, moet je ook VoD kunnen ontvangen. Echt waar. Want om te internetten en bellen, heb je die retour ook nodig. Dus VoD moet tot de mogelijkheden behoren. Welke gemeente/postcodegebied???
noylie

Plaatsingen: 1
Geplaatst: 6-apr-2010 15:27   reactie op: techie reactie op: techie
Wij hebben sinds februari ook upc voor: tv, internet en bellen. Nu kreeg ik bij de aanvraag van het pakket te horen dat wij ook alleen maar TV Riant konden kiezen. En dus apart gekozen voor TV riant en daarnaast een 2-in-1 pakket voor internet en bellen. Maar wij internetten en bellen nu wel via de kabel. Gemeente: Zaltbommel. Zouden wij dus wel VoD kunnen ontvangen?
shana

Plaatsingen: 20
Geplaatst: 14-apr-2010 21:49   reactie op: noylie reactie op: noylie
Nee video on demand is niet mogelijk in Zaltbommel
Legenda
VIP: 300 + pts
Topper: 150 - 299 pts
Professional: 100 - 149 pts
Bekende: 50 - 99 pts
Starter: 0 - 49 pts
UPC-medewerker
Behulpzaam antwoord
Correct antwoord