Discussie: Internet en telefonie werkt niet meer, Arris modem stuk?

Permalink Reacties: 4 - Pagina's: 1 - Nieuwste bericht: 11-mrt-2010 14:45 door techie Discussies: [ Vorige | Volgende ]
mamma mel

Plaatsingen: 3
Internet en telefonie werkt niet meer, Arris modem stuk?
Geplaatst: 9-mrt-2010 11:09
Klik hier om misbruik te rapporteren   Klik hier om op deze discussie te reageren Reageer
Hoi,

Sinds gistermiddag werkt de telefonie en internet niet meer. We hebben een Arris modem. Deze hebben we meerdere keren gereset (d.w.z. uitgezet en na 1 minuut weer aangezet). De eerste 3 lampjes branden wel, maar komt niet meer verder. We vermoeden dat de Arris modem stuk is. Hij werkte voorheen prima. Op de pc konden we zien dat de verbinding van pc naar router uitstekend is, maar van router naar modem niet. (zeer zwak signaal). De TV werkt wel uitstekend, we kunnen gewoon digitaal tv ontvangen. Kan iemand voor ons hier naar kijken, wat er mis mee is?

We kunnen niet bellen of gebeld worden, want we zijn doof en onze kinderen zijn te jong om helpdesk te bellen ;-) Dus email is de enige optie. We kijken dan wel op webmail, maar dit moet niet te lang duren. We willen wel kunnen beschikken over internet en telefonie (lees fax).

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!
jan f.

Plaatsingen: 228
Re: Internet en telefonie werkt niet meer, Arris modem stuk?
Geplaatst: 9-mrt-2010 21:22   reactie op: mamma mel reactie op: mamma mel
Klik hier om misbruik te rapporteren   Klik hier om op deze discussie te reageren Reageer
Je hebt kennelijk nog wel een mogelijkheid om het internet op te gaan. Als ik de discussies zo bekijk is een reactie via dit forum niet erg waarschijnlijk.

Heb je je klantnummer in je profiel opgenomen? Anders kunnen de UPC-medewerkers je niet vinden.

Ik heb iets betere ervaringen met het contactformulier. Je kunt dit vinden op: http://vragen.upc.nl/app/ask/p/12,70/c/25 Er is een kans dat er dan wel wordt gereageerd, al kan dat ook enige dagen duren. Het helpt misschien als je je problemen duidelijk formuleert.
mamma mel

Plaatsingen: 3
Geplaatst: 10-mrt-2010 7:29   reactie op: jan f. reactie op: jan f.
Hoi Jan f,

Ik doe dit op mijn werk, dus internet werkt echt niet bij ons.

Alleen de power lamp brandt continu en alleen de DS knippert, verder niks. Dus ik vermoed dat de signaal niet meer binnenkomt via UPC. De TV werkt perfect, dus de AOP doet het wel. Daarom vermoed ik dat de modem stuk is, maar dat kan alleen de UPC beoordelen van afstand. Aangezien wij niet kunnen bellen, doe ik dit op het Forum, in de hoop dat iemand van UPC-team dit leest en mij kan helpen.

Wat het contactformulier betreft, ik las op dit forum dat het niet helpt een contactformulier in te vullen. Ze reageren er helemaal niet op. Of ben ik te voorbarig en moet ik dit niet geloven???

Klantnummer zit in mijn profiel.
jan f.

Plaatsingen: 228
Geplaatst: 10-mrt-2010 9:34   reactie op: mamma mel reactie op: mamma mel
Mijn ervaring is dat soms wel wordt gereageerd op het formulier. De ervaringen van anderen zijn wel eens anders, maar als ik daar de klachtomschrijving naast leg, kan ik ook begrijpen dat een UPC-medewerker er soms ook geen brood van kan bakken..
techie

Plaatsingen: 511
Geplaatst: 11-mrt-2010 14:45   reactie op: mamma mel reactie op: mamma mel
Voor een werkende telefoon is een werkende internetverbinding noodzakelijk.
Dus in deze rubriek is je vraag wat minder relevant.
Zie verder mijn antwoord in de īnternet"rubriek.
Legenda
VIP: 300 + pts
Topper: 150 - 299 pts
Professional: 100 - 149 pts
Bekende: 50 - 99 pts
Starter: 0 - 49 pts
UPC-medewerker
Behulpzaam antwoord
Correct antwoord