Discussie: Accountbeheer

Discussie gesloten Deze discussie is gesloten - reacties zijn niet toegestaan.

Permalink Reacties: 15 - Pagina's: 1 - Nieuwste bericht: 9-jul-2008 8:53 door edrat
kim

Plaatsingen: 10
Accountbeheer
Geplaatst: 7-jun-2008 3:33
Klik hier om misbruik te rapporteren
Accountbeheer is al een paar dagen niet te bereiken. Kan daardoor dus geen e-mail adressen aanmaken of wat dan ook. Na een telefoontje met de helpdesk was dit een bekend probleem. Waarvoor staat het dan niet op "UPC Live Storingen en mededelingen" ? En waarvoor moet het zolang duren. Zodat ze gaan bellen met de helpdesk om centjes te innen ?
basjev

Plaatsingen: 11
Re: Accountbeheer
Geplaatst: 21-jun-2008 0:02   reactie op: kim reactie op: kim
ik zal nog sterker vertellen: het is nu 21 juni en het werkt weer of nog steeds niet
rpm

Plaatsingen: 68
Geplaatst: 21-jun-2008 17:14   reactie op: kim reactie op: kim
Bij mij werkt acountbeheer wel maar ik krijg het in het Engels ???? Misschien omdat ik een Engelstalige versie van Windows heb. Wat bedoelen jullie met het werkt niet?
gnuus

Plaatsingen: 4
Geplaatst: 22-jun-2008 12:18   reactie op: rpm reactie op: rpm
Accountbeheer werkt voor geen meter...............!!!!
Daar bedoel ik mee dat ik een scherm krijg met allemaal vraagtekens en halve stukken tekst.

Bewerkt door gnuus op 22-jun-2008 12:18
basjev

Geplaatst: 22-jun-2008 15:25   reactie op: kim reactie op: kim
ik krijg hetzelfde resultaat als gnuus.
Ik heb het geprobeerd met een apple-mac, met windows, Engele en Nederlands, resultaat allemaal hetzelfde: Rommel
En dan heeft de helpdesk ook nog het lef om (na 20 minuten wachttijd) te zeggen dat dit probleem al 3 weken bestaat! Zet dat dan op de storingspagina, losers!
j.deuzing1

Plaatsingen: 1
Geplaatst: 22-jun-2008 21:23   reactie op: kim reactie op: kim
Accountbeheer werkt gewoon op 22 juni om 21.30 uur
basjev

Geplaatst: 23-jun-2008 20:24   reactie op: j.deuzing1 reactie op: j.deuzing1
fijn dat het bij jou wel werkt, bij mij (en blijkbaar bij meer mensen) niet.
Er is wel degelijk iets mis blijkens onderstaand maitje van upc:
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij maken graag van deze gelegenheid gebruik om uw probleem op te lossen en/of uw vraag te beantwoorden.
Allereerst onze welgemeende excuses namens UPC voor de overlast welke u hiervan ondervindt.

De problemen met het inloggen op en/of gebruik van het Accountbeheer zijn bij ons inmiddels bekend. Helaas zijn er complicaties opgetreden bij de oplossing hiervan. Wij werken inmiddels hard aan een stabiele oplossing, echter kunnen wij op dit moment niet aangeven wanneer dit probleem zal zijn opgelost. Wij proberen uiteraard de overlast voor u zoveel mogelijk te beperken. Nogmaals onze excuses hiervoor.
Hoe ze de overlast gaan beperken is mij een raadsel en dat ze hun excuses aanbieden voor het beperken van de overlast is een beetje raar.

Bewerkt door basjev op 24-jun-2008 13:39
jvantol

Plaatsingen: 2
Geplaatst: 23-jun-2008 23:56   reactie op: basjev reactie op: basjev
Ik heb nu bijna een week het totaalpakket. Snel internet, maar geen toegang tot accountbeheer. Ook alleen maar onduidelijke tekentjes na het inloggen. Zou toch wel heel graag op zeer korte termijn e-mail accounts willen aanmaken! Het moet wel een heel ingewikkeld probleem zijn dat dit zo lang duurt!!!
basjev

Geplaatst: 24-jun-2008 10:54   reactie op: jvantol reactie op: jvantol
Hoe ingewikkeld het probleem ook is, blijkbaar werkte het eerst wel, toen is er iets veranderd en werkt het niet meer.
ik zou zeggen, terug naar de oude situatie en zoeken naar een oplossing in een testomgeving.
Hebben die jongens en meisjes vam de ICT afdeling geen fallbackscenario?
De eerste 2 lessen op de ict-kleuterschool:
1. beveilig je data
2 zorg voor een fallbackscenario

Bovendien, het probleem bestaat al ruim 3 weken, je begint te twijfelen aan de competentie van de betrokkenen.
basjev

Geplaatst: 24-jun-2008 19:11   reactie op: basjev reactie op: basjev
Het is niet te geloven!
Het werkt
totaal

Plaatsingen: 684
Geplaatst: 25-jun-2008 22:37   reactie op: basjev reactie op: basjev
Het heeft even geduurd, maar het werkt weer. Nu valt het internet + telefoon iedere keer weg. Altijd wat.

Bewerkt door totaal op 25-jun-2008 22:37
debbyvz

Re: Accountbeheer + storingen
Geplaatst: 1-jul-2008 16:29   reactie op: kim reactie op: kim
Beste mensen,
Na bijna 15 jaar tot volle tevredenheid xs4all ben ik ivm verhuizing 2 maanden geleden zo stom geweest om over te stappen naar upc :( Sinds die dag alleen maar problemen en ellende. Accountbeheer werkt(e?) niet, helpdeskmedewerkers zijn absoluut incompetent en om de haverklap geen verbinding en geen telefoon. Godzijdank had ik nog een goedkoop adsl-lijntje open staan waar ik nu dus mee het net op kan. Abo van ruim 60 euro bij upc voor telefoon/internet/tv, zo zonde van het geld. Gisteren zelfs een monteur thuis gehad, kon niets vinden maar vandaag al weer de hele dag geen internet en geen telefoon. ik begin er wanhopig van te worden, temeer omdat ik een eigen bedrijfje met webshop heb. Wat moet ik hier nu mee? Helpdesk is vrijwel onbereikbaar, kost me ook nog eens kapitalen omdat ik mobiel moet bellen (telefoon doet het immers niet), ik mis omzet en mail van klanten en ben de halve druk met checken of ik alweer iets kan. UPC lijkt een betonnen muur waar je geen grip op kunt krijgen. Ik loop nu te overdenken om mijn abo per direct op te zeggen en (omdat ze daar uiteraard moeilijk over gaan doen) mijn rechtsbijstand in te schakelen. Gelukkig heb ik van de laatste weken een logboek bijgehouden mbt de storingen en via mn mobielprovider kan ik zien hoe vaak ik ze aan de telefoon heb gehad. Wie heeft hier ervaring mee en advies. Ik kruip op m'n knietjes terug naar xs4all als ik hier vanaf kan komen. Hellup!!
basjev

Re: Accountbeheer + storingen
Geplaatst: 1-jul-2008 23:39   reactie op: debbyvz reactie op: debbyvz
en weer werkt accountbeheer niet. Ik twijfelde al aan de competentie van de medewerkers, maar elke twijfel is nu weg. Ze zijn niet competent.
osip

Geplaatst: 7-jul-2008 13:50   reactie op: kim reactie op: kim
Mijn wachtwoord van mijn emailaccount werkt niet meer. het is niet veranderd. Ik krijg nog wel de emails doorgestuurd naar andere accounts, dus ik wil mijn wachtwoord laten versturen. als ik dat probeer, krijg ik dit:
logout close

error

Please call 0123 456 789 to report the error to our customer service agents.

Error id -

Dit is nu al een paar weken zo!

wordt hier nog wat aan gedaan?

back

totaal

Plaatsingen: 684
Geplaatst: 8-jul-2008 3:23   reactie op: kim reactie op: kim
Het is nu al 2 weken geleden dat ik problemen had. Gaat het toch de goede kant op met UPC ? Voorheen heb ik jaren Chello gehad, en moet zeggen weinig problemen. Ben overgestapt naar een andere ISP omdat UPC te duur was in mijn ogen, met het hele pakket. Maar wegens de slechte ervaring en uit nood maar weer aan UPC begonnen, want anders is hier haast niet te krijgen. In het begin last gehad van kinderziektes ? Maar nu 2 weken geen klachten gehad. 2 weken is niks ik weet het, maar na zoń periode mag ook de goede kanten van UPC wel eens genoemd worden. Zeker na de slechte ervaringen van andere internet providers. Je zou haast gaan denken dat ik aandelen bij UPC heb :D

Nee zo slecht is UPC nog niet, behalve als er wat is, dan kost het je aardig wat geld.
edrat

Plaatsingen: 186
Geplaatst: 9-jul-2008 8:53   reactie op: totaal reactie op: totaal
totaal schreef:
Het is nu al 2 weken geleden dat ik problemen had. Gaat het toch de goede kant op met UPC ? Voorheen heb ik jaren Chello gehad, en moet zeggen weinig problemen. Ben overgestapt naar een andere ISP omdat UPC te duur was in mijn ogen, met het hele pakket. Maar wegens de slechte ervaring en uit nood maar weer aan UPC begonnen, want anders is hier haast niet te krijgen. In het begin last gehad van kinderziektes ? Maar nu 2 weken geen klachten gehad. 2 weken is niks ik weet het, maar na zoń periode mag ook de goede kanten van UPC wel eens genoemd worden. Zeker na de slechte ervaringen van andere internet providers. Je zou haast gaan denken dat ik aandelen bij UPC heb :D

Nee zo slecht is UPC nog niet, behalve als er wat is, dan kost het je aardig wat geld.

Als alles goed gaat werkt UPC als een trein.
Maar als er ook maar iets niet werk ben je de klos.
Ook op de helpdesk kunnen ze 9 van de 10 keer niks doen met technische problemen.
Ik ben in ieder geval blij voor je dat het nu eindelijk fatsoenlijk werkt.

Legenda
VIP: 300 + pts
Topper: 150 - 299 pts
Professional: 100 - 149 pts
Bekende: 50 - 99 pts
Starter: 0 - 49 pts
UPC-medewerker
Behulpzaam antwoord
Correct antwoord