Discussie: Regionale zenders

Permalink Reacties: 2 - Pagina's: 1 - Nieuwste bericht: 18-feb-2010 13:47 door jan w sl Discussies: [ Vorige | Volgende ]
meppelink

Plaatsingen: 9
Regionale zenders
Geplaatst: 31-jan-2010 14:23
Klik hier om misbruik te rapporteren   Klik hier om op deze discussie te reageren Reageer
In het promofilmpje op www.upc.nl wordt vermeld dat het starter- en royaalpakket van UPC ALLE Nederlandse regionale zenders bevat. Waarom ontbreken dan TV Oost, TV Drenthe en TV Noord?
Gezien de regio's waar mijn roots liggen zou ik deze graag willen ontvangen in plaats van 4 x BBC, 3 x BRD en 5 kinder/tekenfilm- en verder nog een hoop onzin kanalen. Wie kent het beleid van UPC in deze?
Flora.
louis w

Plaatsingen: 1
Re: Regionale zenders
Geplaatst: 5-feb-2010 15:59   reactie op: meppelink reactie op: meppelink
Klik hier om misbruik te rapporteren   Klik hier om op deze discussie te reageren Reageer
En tevens, woonachtig tegen Zeeland, wanneer komt Omroep Zeeland er eens bij.!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????????????????????
jan w sl

Plaatsingen: 3
Re: Regionale zenders
Geplaatst: 18-feb-2010 13:47   reactie op: meppelink reactie op: meppelink
Wat vreemd ik heb ook een royaal abb; en krijg vrijwel alle lokale zenders, vanuit het noorden tot het zuiden. Schrijf is een ouderwetse brief naar UPC met het verzoek om informatie.
Legenda
VIP: 300 + pts
Topper: 150 - 299 pts
Professional: 100 - 149 pts
Bekende: 50 - 99 pts
Starter: 0 - 49 pts
UPC-medewerker
Behulpzaam antwoord
Correct antwoord