Discussie: winmail.dat

Permalink Reacties: 3 - Pagina's: 1 - Nieuwste bericht: 19-jan-2010 12:39 door fvdw Discussies: [ Vorige | Volgende ]
fvdw

Plaatsingen: 3
winmail.dat
Geplaatst: 25-nov-2009 8:20
Klik hier om misbruik te rapporteren   Klik hier om op deze discussie te reageren Reageer
Hallo,

Als ik op de webmail van UPC bijlagen ontvang heb ik regelmatig een winmail.dat bestand dat ik niet openen kan. "Opslaan als" in andere formats heb ik ook al geprobeerd maar dit gaat niet.
Thuis kan ik die in Outlook wel openen en als ik het goed heb zijn dit alleen Word-bestanden. Heeft iemand hier een oplossing voor?
joz

Plaatsingen: 24
Re: winmail.dat
Geplaatst: 4-dec-2009 18:54   reactie op: fvdw reactie op: fvdw
Klik hier om misbruik te rapporteren   Klik hier om op deze discussie te reageren Reageer
Hi,

Ja, winmail.dat is een Outlook specifiek gevalletje. Het bevat RTF bericht, eventueel met bijlagen. Er is een gratis programaatje genaamd 'Winmail Opener' dat dit voor je op zou moeten lossen. Zie:

Link: http://www.eolsoft.com/freeware/winmail_opener/
fvdw

Geplaatst: 8-dec-2009 12:39   reactie op: fvdw reactie op: fvdw
Hi Joz,

Bedankt voor de reactie. Ik heb het geinstalleerd maar ik heb nog geen winmail.dat in mijn mailbox gehad en nu kom ik niet niet in mijn UPC-webmail. Als het zover is kan ik zien of het werkt.
fvdw

Geplaatst: 19-jan-2010 12:39   reactie op: fvdw reactie op: fvdw
Hallo Joz,

Ik heb het gedownload en het werkt uitstekend. Kwestie van bestand opslaan, Winmail Opener in Programma's openen en het bestand selecteren.

Bedankt!
Legenda
VIP: 300 + pts
Topper: 150 - 299 pts
Professional: 100 - 149 pts
Bekende: 50 - 99 pts
Starter: 0 - 49 pts
UPC-medewerker
Behulpzaam antwoord
Correct antwoord