Discussie: Twilight horrorfilm?

Permalink Reacties: 2 - Pagina's: 1 - Nieuwste bericht: 1-apr-2010 10:19 door jo.groenewoud Discussies: [ Vorige | Volgende ]
indygo

Plaatsingen: 1
Twilight horrorfilm?
Geplaatst: 19-okt-2009 21:53
Klik hier om misbruik te rapporteren   Klik hier om op deze discussie te reageren Reageer
Bij de kwalificatie van de film Twilight staat 'horror' vermeld. Beetje kort door de bocht, en een enorme teleurstelling voor de horrorliefhebber, lijkt me. Het is veel meer een 'Romantische tienerfilm' en ide kwalificatie lijkt me meer op zijn plaats. Ik begrijp niet waarom een film die in de VS alle records gebroken heeft niet meer aandacht bij de trailers krijgt. Of is het juist de bedoeling de slechtlopendere film te promoten?
mapletown

Plaatsingen: 20
Re: Twilight horrorfilm?
Geplaatst: 25-mrt-2010 15:24   reactie op: indygo reactie op: indygo
Klik hier om misbruik te rapporteren   Klik hier om op deze discussie te reageren Reageer
Hmmm... Twilight vind ik een leuke film. Dus dat blijkt maar weer eens dat over smaak niet te twisten valt ;)
Vriendelijke groet,
Mapletown
jo.groenewoud

Plaatsingen: 2
Re: Twilight horrorfilm?
Geplaatst: 1-apr-2010 10:19   reactie op: indygo reactie op: indygo
Ik ben er mee eens, dat het geen echte horror film is maar de benadering vindt ik klein beetje lijken op die van Vampire High maar mijn voor liefde gaat liever naar de verhaal in Vampire High dan die van Twilight.
Legenda
VIP: 300 + pts
Topper: 150 - 299 pts
Professional: 100 - 149 pts
Bekende: 50 - 99 pts
Starter: 0 - 49 pts
UPC-medewerker
Behulpzaam antwoord
Correct antwoord