Discussie: storing bellen men kan mij niet horen

Discussie gesloten Deze discussie is gesloten - reacties zijn niet toegestaan.

Permalink Reacties: 15 - Pagina's: 1 - Nieuwste bericht: 20-dec-2010 16:02 door wim1971
hwtez

Plaatsingen: 3
storing bellen men kan mij niet horen
Geplaatst: 9-okt-2010 15:22
Klik hier om misbruik te rapporteren
Als ik bel dan kunnen diegene die ik bel mijn niet horen en als ik gebeld word kan ik diegene die ik bel niet horen.
probleem bestaat sinds 3 weken en heb een nieuwe telefoon gekocht omdat ik dacht dat het daar aan zou liggen maar helaas (70,00 voor niks uitgegeven)
waar kan ik een formulier donwlaoden/invullen om per dag (21dagen nu ) mijn 1 euro te ontvangen??

wie heeft dit probleem ook?? UPC zoek naar meer meldingen
techie

Plaatsingen: 1.374
Re: storing bellen men kan mij niet horen
Geplaatst: 10-okt-2010 16:39   reactie op: hwtez reactie op: hwtez
Het ziet er naar uit, dat je modem in de war is. Misschien een rare vraag, maar heb je de modem al eens gereset? (paar minuten de spanning er af, en daarna weer aanzetten).
Als dat niet helpt, gewoon een bezoekje aanvragen van de storingsdienst, zodat ze eventueel de modem kunnen wisselen.
hwtez

Geplaatst: 10-okt-2010 19:35   reactie op: techie reactie op: techie
uiteraard hadden we dat al zelf gedaan .. upc helpdesk 09001580 kon ons NIET helpen... en vonden dat hetee landelijk probleem was...

nog meer tips?
eagle294

Plaatsingen: 37
Geplaatst: 11-okt-2010 1:53   reactie op: hwtez reactie op: hwtez
Heb helaas ook sinds gisteren het zelfde probleem.

Als ik bel of gebeld word kan ik niks zeggen hoor wel de andere partij.

Men hoort mij niet ik hun wel.

Bewerkt door eagle294 op 11-okt-2010 1:54

Bewerkt door eagle294 op 11-okt-2010 1:55
hermanneke

Plaatsingen: 2
Geplaatst: 11-okt-2010 14:30   reactie op: eagle294 reactie op: eagle294
Ik heb dat probleem ook: Telefoongesprek begint normaal maar na een tijdje hoort de andere kant mij plotseling niet meer. Erg vervelend.

Ik heb inmiddels oude telefoon aangesloten om zeker te zijn dat het niet aan mijn eigen apparatuur ligt. Ik verdenk echter UPC maar ik verwacht niet dat zij het snel zullen oplossen.Misschien toch weer terug naar mijn oude analoge KPN lijn. Die bromde wel eens maar bleef wel werken.
hermanneke

Geplaatst: 12-okt-2010 8:26   reactie op: eagle294 reactie op: eagle294
hebben andere mensen met dit probleem misschien ook een Panasonic (KX-TG7100NL) telefoon?
eagle294

Plaatsingen: 37
Geplaatst: 15-okt-2010 18:46   reactie op: hermanneke reactie op: hermanneke
Nee heb een ander type telefoon.
hwtez

Geplaatst: 15-okt-2010 21:11   reactie op: hwtez reactie op: hwtez
hoera!!!!! t werkt weer

tHANkS
dirkv

Geplaatst: 16-okt-2010 18:51   reactie op: hwtez reactie op: hwtez
Ik heb sinds vandaag dezelfde problemen.

Probeer de helpdesk te bellen maar moet minstens 15 minuten wachten. Later nog maar eens proberen.
nesta-upc

Plaatsingen: 749
Geplaatst: 19-okt-2010 12:19   reactie op: dirkv reactie op: dirkv
Op dit moment zijn er geen landelijke storingen meer bekend.

@dirkv: Speelt de storing bij jou nog wel?
Zou je in dat geval je klantnummer (onzichtbaar) in je profiel kunnen zetten zodat ik het voor je na kan kijken?
de janssens

Plaatsingen: 1
Geplaatst: 21-okt-2010 16:52   reactie op: nesta-upc reactie op: nesta-upc
Sinds 20 oktober werkt bij ons de telefoon niet meer. Vanmorgen werkte de telefoon even, echter de persoon die ik belde kon mij na 1 minuut niet meer horen. Helpdesk gebeld (mobiel), volgens helpdesk zou er een landelijke storing zijn. Dit zou rond 15:00 uur verholpen zijn. Inmiddels werkt internet weer maar telefoon nog steeds niet. Modem gereset, alle lampjes branden maar telefoon doet het niet.
oostr.tiel

Geplaatst: 24-okt-2010 13:07   reactie op: hwtez reactie op: hwtez
Ook wij hebben regelmatig storing met de telefoon. Door prive-omstandigheden is het erg belangrijk dat wij goed bereikbaar zijn, maar dat is ver te zoeken. Degene die wij bellen hoort ons niet en ook als we gebeld worden worden wij niet gehoord.
Zeer vervelend. Wij willen graag weer terug naar onze oude provider voor telefoon. Internet en tv bevalt ons (nog) goed, hoewel ik op basis van de div. forums bang ben dat ook dit ons voorland zal zijn.
Ben benieuwd hoe de klantenservice dit zal oppakken. Zal opnieuw weer uren aan de lijn moeten wachten tot iemand mij te woord kan staan. Ik hoop dat het mogelijk is om per direct/zsm voor wat betreft de telefoon terug te gaan naar KPN. Was ook niet altijd ideaal, maar slechter dan nu kan niet......
t.kracht

Plaatsingen: 6
Geplaatst: 25-okt-2010 22:32   reactie op: hwtez reactie op: hwtez
Hoi,

Wij hebben hetzelfde probleem, als wij gebeld worden hoort de bellende partij ons wel maar wij hen niet. Dit is niet het enige, vorige week mij deed mij modem het niet, zit je zo 2,5 dag zonder telefoon en internet. Zo lang duurt het voordat ze een monteur sturen, belachtelijk gewoon. Nu vanavond vanaf 18.00 uur tot 22.00 uur weer geen telefoon en internet. Bel je krijg je na 40 minuten iemand aan de lijn die geeft aan dat het vooral niet aan mij ligt maar dat dit een storing in de regio betref, schiet ik wat mee op. Heb net een nieuw abbonnement afgesloten, de mediabox heb ik nog niet ontvangen maar ik denk dat ik hem maar terugstuur. Nu kan ik nog per maand opzeggen, straks zit ik er weer een jaar aan vast.

En maar bellen met mij mobiel, kost ook allemaal niks.

Groeten,

Theo
gies

Geplaatst: 1-nov-2010 10:20   reactie op: t.kracht reactie op: t.kracht
Wij hebben dit probleem al sinds we overgestapt zijn op UPC telefonie. Ik hoor dan niks, zij horen mij wel of ook niet. Duurt al jaren. Met verschillende telefoons. Soms is het vaker, dan gaat het weer een poosje beter, er zijn tijden dat het dagelijks een paar keer gebeurt. Overweeg om over te stappen. Met ISDN had ik nooit een probleem. Nooit.
summerlady62

Plaatsingen: 4
Geplaatst: 19-dec-2010 19:45   reactie op: hwtez reactie op: hwtez
Bij ons al 2 jaar hetzelfde probleem. Al van alles geprobeerd, nieuwe telefoon, inmiddels verhuisd, aansluiten direct in de meterkast, maar niks hielp. Eindelijk na 2 jaar een monteursafspraak gekregen. Modem is afgelopen vrijdag vervangen en heb nu helemaal geen telefoonverbinding meer, dit als gevolg van een administratieve fout bij het aanmelden, zeggen ze. Blijkbaar heel moeilijk op te lossen ook. Lang leve UPC.
Denk er serieus over de boel op te zeggen na 10 jaar. Ik ga morgen informeren bij een andere provider.
wim1971

Geplaatst: 20-dec-2010 16:02   reactie op: summerlady62 reactie op: summerlady62
bij mij nu ook dit probleem: geen kiestoon. Wat kan dit zijn?
Telefoon is goed.
Legenda
VIP: 300 + pts
Topper: 150 - 299 pts
Professional: 100 - 149 pts
Bekende: 50 - 99 pts
Starter: 0 - 49 pts
UPC-medewerker
Behulpzaam antwoord
Correct antwoord